תאריך התחלה

הקורס פתוח

מחיר

חינם

משך הקורס

2 שעות

מה נלמד? 

  • תפיסת תפקיד מגובשת לצד היכולת לעצב ולשנות אותה בהתאם לצרכים ולסביבה הדינאמית.
  • קבלת מלוא הכלים הנדרשים לניהול מוקד שירות: תכנון וביצוע שגרות, חווית העובד ושימוש במערכות חשובות.

תיאור:

הלומדים יסיימו את הקורס עם תפיסת תפקיד מגובשת לצד היכולת לעצב ולשנות אותה בהתאם לצרכים ולסביבה הדינאמית. בנוסף, יקבלו הלומדים את מלוא הכלים הנדרשים לניהול מוקד שירות: תכנון וביצוע שגרות, חווית העובד ושימוש במערכות חשובות. הלומדים יקבלו את מלוא הכלים הנדרשים לניהול מוקד שירות: תכנון וביצוע שגרות, חווית העובד ושימוש במערכות חשובות.

הקורס פתוח. ההרשמה פתוחה