02.04.2024
תאריך סיום
ארגונים
עצמי * Learn in your own time and schedule.
קצב למידה
אין תעודה
תעודה
ללא
ידע קודם
עברית
שפת התוכנית
עברית
שפת כתוביות התוכנית
דיון בשאלות ובאתגרים העומדים לפני אזרחיה של חברת המידע, ובהשלכותיהם על מערכות החינוך ועל למידה והדרכה.
בחינת השינויים המתחוללים במעמדם ובתפקידם של לומדים ומלמדים המְאַמְצים טכנולוגיות מתקדמות במערכות חינוך, למידה והדרכה.
דיון בסוגיות אתיות, פדגוגיות וארגוניות הקשורות בתהליכים של יצירת ידע שיתופי ובבעלות על ידע בעידן ידע פתוח.
פוטנציאל הטכנולוגיה לאיסוף נתונים באמצעות אנליטיקות למידה
טיפוח אוריינות הערכה
מאפייני ההכוונה העצמית בלמידה וכיצד ניתן לטפח אותה
ממשקי משתמש – ממשק המשתמש כשפת תקשורת, בסיס תיאורטי וכללים מנחים לעיצוב ממשקים
הדמיות לימודיות – סוגי הדמיות, יישומי הדמיות בחינוך, משחק ומִשחוק בלמידה
השינויים המתרחשים בעולמנו בעשורים האחרונים משליכים על היבטים רבים בחיינו, כמו גם על מערכות החינוך ועל תהליכי ההוראה, הלמידה וההדרכה בקרב תלמידים, מורים, אנשי חינוך ומנהלי הדרכה בארגונים. הטרילוגיה מנגישה את חומרי הלמידה בפורמט דיגיטלי, בהרצאות מרתקות, בפעילויות אינטראקטיביות המשלבות אלמנטים של משחוק, דיונים מגוונים וקישורים למקורות מידע בנושאים רלוונטיים המצויים ברשת.